Drets de la infància a l’Eixample
El divendres 6 de novembre, els casals infantils del districte organitzen una tarda especial. Hi haurà propostes lúdiques i cooperatives adreçades a infants de fins a 12 anys i a les seves famílies. L’esdeveniment celebra el Dia Internacional dels Drets dels Infants.
Jugar és un dret, sortim al carrer! El punt de trobada serà l’interior d’illa de Paula Montal (c/ Viladomat, 149). Els jocs començaran a les 16:30 h i acabaran a les 19:00 hores.
Kaliu: tres llars per imaginar
Aquesta proposta de joc convida a endinsar-se en tres petites llars: el tipi, el castell i l’iglú. Són tres espais ideals per imaginar, descobrir i jugar. Cada racó es transforma amb les mans i la mirada dels més petits.
- Edat: De 0 a 5 anys i famílies.
- A càrrec de: Katakrak.
Activitat sensorial i creativa
Els infants i les seves famílies podran descobrir textures, formes i colors. Experimentaran amb les mans al seu propi ritme. A través del fang, la pintura i els segells de suro, crearan i estamparan lliurement.
- Edat: De 4 a 12 anys.
- A càrrec de: Niido.
Els Recicloperats
Aquest és un petit espai ple de jocs originals. Estan creats a partir d’andròmines inventades que desperten la curiositat de tothom. Ens recorden que qualsevol objecte pot convertir-se en un joc divertit.
- Edat: A partir de 4 anys.
- A càrrec de: Katakrak.
Jocs de taula en família
Un espai idoni on gaudir d’una estona compartida. Els participants posaran a prova habilitats com ara el raonament lògic, la rapidesa visual i la memorització.
- Edat: De 4 a 12 anys.
- A càrrec de: Casals Infantils de l’Eixample.
Aquesta tarda lúdica s’emmarca dins de la celebració del Dia Internacional dels Infants (20 de novembre). Organitzen conjuntament els centres del districte: Casal Infantil Sagrada Família, Casal Infantil Fort Pienc, Casal Infantil Cotxeres Borrell i Casal Infantil Urgell.